2019年8月9日 星期五

水果實驗茶飲 @ +-x茶 Teaculation


計數。。哈哈,我最叻!估唔到呢,身為一位理科生,小時候讀書的我,數學科成績最好,不過真相係因為我懶背書!

可惜現在社會太複雜了!條數越嚟越難計,現在做事反而喜歡憑感覺。。



但點解飲杯茶都要計計數 +-x !都係開個玩笑而已,tea + calculation = teaculation 即是依照個人喜愛調出喜歡茶飲的成份,服務人員皆穿著白袍,刻意營造專業及實驗室的感覺,呢間新開張、位於永吉街的茶舖,概念及取名 +-x ,真有想法!


唔係太細的店,有位置擺放 DIY 實驗品,實際是客人可以自由添加果汁、糖醬、抹茶及黑糖珍珠,不過唔太適合我加在抹茶拿鐡上,今次冇得玩








飲品八大類,鮮果氣泡茶、鮮乳沙冰、宇治抹茶、牛乳茶湯、起司奶蓋、多多糸列、咖啡及清心解茶,全部都是潮流熱品,而且亦有糕點可配。


宇治抹茶拿鐡 Uji Matcha Latte $42



選用來自英國的優質抹茶粉日本大阿蘇牛乳,調出來的抹茶拿鐵味道平衡奶味香,真係好好飲。

原塊西柚香橙氣泡茶 Grapefruit Orange Sparkling Tea $28



同伴的氣泡茶,外貌標誌,聽清甜可口,夏日消暑解渴一流。




新開張有點墟冚,今日到此為止,遲啲再嚟試過。

人均消費: $35

嚐味日期: 20190806


評分
味道:4.0/5
環境:3.5/5
服務:3.5/5
衛生:4.0/5
抵食:4.0/5

餐廳資料
+-x Teaculation
上環永吉街20號地
G/F, 20 Wing Kut Street, Sheung Wan


別忘 like 我的 page, 感謝支持!

Facebook: IE食神俠侶

Openrice: IE食神俠侶

大众点評: IE_食神俠侶

Instagram: gourmet_ivy

TripAdvisor: gourmet_ivy








沒有留言:

張貼留言