2018年5月1日 星期二

一舉兩得: 食飯賺里數 @ 龍苑中菜廳


香港人一年去幾多次日本?得閑問吓隔離左右啲朋友或者同事,或者問吓你自己!而喜歡旅遊的你,亦一定不會對亞洲萬里通 Asiamiles 陌生,因為聰明的你一定懂得儲分,去兩次長途 long hauls,就會賺夠三萬積分分夠去日本,尤其揀去北海道有直航,原價要六千幾,廉航無法比!

唔好睇少平日食飯買嘢儲的分,唔覺唔覺都可以有幾多,身為聰明的消費者更加會有在優惠嘅時候谷盡佢,當我知道金域假日酒店龍苑中菜廳有亞洲萬里通套餐優惠,每消費$2可賺取一里數的時候,我知道適宜馬上去研究下,原來每位只需$328 可以吃到八道菜的懷舊套餐,八個人更送當紅炸子雞一隻,酒店環境酒樓價錢,真是超值!咁就唔好遲,立即搞飯局啦,反正唔見好耐嘅朋友係需要聚一聚的。


龍苑中菜廳位於金域假日酒店地庫一樓,門面有氣派,傳統高級食府格局,迎賓處有舒適的候位座椅。


食用大廳磚牆、地氈、雕刻特色巨畫等等,傳統粵式飯店裝潢。


留意優惠只適用於星期一至五,九道菜式,風格不同,各有千秋,絕對物有所值。


腰果

唔知道係咪肚餓,我覺得餐前贈送的腰果味道不俗,唔覺有加鹽,質地堅實,健康美味。


雞絲粉皮

平日在上海餐館吃的皆用上芝麻醬汁,粵式做法用豉油汁,風味不一樣,各有可取,只是有點不習慣,幸好粉皮及雞絲皆滑,這個配搭不會失手!


酥炸韭菜餃



炸得香脆不膩,餡料豐富蝦肉甜,我就是喜歡晚飯有點心吃。


燉響螺湯



其貌不揚,就是一碗小瓦盅燉湯,最重要的是味道甜美。


百花釀蟹鉗


傳統菜式冇失準,外層香脆,蟹肉鮮甜,濃郁的酸甜醬汁畫龍點睛,醒胃滋味。


菠蘿咕嚕蝦球



自然的酸味,蝦肉爽彈夠大只,香酸鮮甜,恰到好處。


崧子雞崧伴叉子燒餅



崧子雞崧爽口豐富,淨吃亦很好吃,燒餅富芝麻香,非常配合。


當紅炸子雞


皮脆肉嫩,名副其實,尤其蝦片十分香脆,乾脆不沾油。


黑松露鮮蘆筍


輕輕的松露油香,爽脆鮮嫩的蘆筍,多吃無妨。


香檳汁海皇焗飯


味道豐富,也許是香檳的功勞,海皇汁香甜美味,米飯吸盡醬汁,濕潤口感。


西式甜餅


兩款精美西餅,我尤其欣賞有梨子作饀的一款,爽口好吃,不過甜。


蛋散

我們就是人多勢眾,信眾要求,追加蛋散,因為據說這裏出色,我對甜品沒有強烈的渴求,試了少許,炸得確實香脆,蘸甜醬味,感覺完美。

水準不俗,這個價錢非常超值,心水推薦。


人均消費: $370

嚐味日期: 20180501

評分
味道:3.3/5
環境:3.3/5
服務:3.5/5
衛生:3.3/5
抵食:4.5/5

餐廳資料
龍苑中菜廳 Loong Yuen Cantonese Restaurant
尖沙咀彌敦道50號金域假日酒店低層1
Basement 1, Holiday Inn Golden Mile, 50 Nathan Road, Tsim Sha Tsui
23153006

別忘 like 我的 page, 感謝支持!

Facebook: IE食神俠侶

Openrice: IE食神俠侶

Instagram: gourmet_ivy







沒有留言:

張貼留言