2018年5月8日 星期二

狂吃鮑魚真滿足 @ Bistro on the Mile 金域假日酒店 咖啡廳

食鮑魚食上癮,有咪好辦法?

上月尾我去富豪酒家食到30頭鮑魚,當然好開心!但我既不是富豪亦唔係傻嘅,冇可能咁快又去過,好彩依然有辦法!


金域假日酒店 Bistro on the Mile 咖啡廳剛推出鮑魚海鮮自助晚餐,竟然有14款鮑魚菜式之多,真佩服大廚的創意!平時我好少食自助餐,呢個鮑魚主題水準又真係唔錯。

平日去價錢每位$569,聽落好似有啲貴,但凡用任何銀行的白金咭都有七五折優惠,折後$500有找,最返本的是,每人贈送一盅鮑魚佛跳牆,計埋真超值!

周五至六要多付$70,即是每位 $639,折後$543,晚上六點至九點三供應,鮑魚餐是五及六月份的主題,正好可作慶祝父母親節的選擇。



位於酒店,咖啡廳門面廣闊,走廊靠牆櫃整齊擺放着不少特色食品,附上價錢即是可以買,幾有趣!

鮑魚主題果然吸引,星期一的晚上,我六點半到達,自助餐場已經人來人往。


我這晚的鮑魚餐就由七款冷盤開始,鮑魚銀芽沙律、鮑魚雜菌沙律、韓式鮑魚冷麵沙律、鮑魚海蜇沙律、鮑片配甜辣汁、鮑魚海鮮沙律白酒啫喱杯及鮑魚配紅酒梨串。



前五款類似,皆以切片鮮鮑配合不同配料做成,柔韌的鮑魚無論配合爽口沙律或冷麵皆添一份嚼勁,不多不少沒有蓋個沙律的清爽。


鮑魚海鮮沙律白酒啫喱杯



細細隻玻璃杯裏面藏着飽魚粒不少,最得意就是配合白酒啫喱粒,食落甜甜地。


鮑魚配紅酒梨串



紅酒梨子充滿酒香,味道有少少甘,配鮑魚食有點牽強,不及白酒啫喱夾,我估大廚做出來只是為了有些變奏,我唔介意,水準依然可以接受的。


鮑魚佛跳牆


剛剛吃過冷盤,鮑魚佛跳牆最佳時間出場,燙熱的湯頭,鮮甜醇香,大大粒的鮑魚,腍嫩中有點咬口,花膠海蔘大大粒,足料製作。


接下來是追擊熱盤的環節:

陳皮清蒸九孔鮑魚


出場迅速被搶閘,手快有手慢要等。


陳皮香,鼓油汁甜,一口一粒,口中咀嚼很感受與眾不同。


蒸鮑魚配鴨腳花生


依我個人口味而言,我更喜歡這款,因為沒有陳皮的甘,完全嚐到鮑汁的滋味,可惜鴨腳今日炆得未夠腍及入味,花生就剛好,味道豐富保持口感。


鮑魚東菇燴伊麵


鮑魚添身價,伊麵滋味。


鮑魚白菌酥盒



西式白菌酥盒,白汁豐富,細細粒的鮑魚藏在當中其實唔多覺,酥盒有點涼,過得去。


香煎鮑魚蟹餅日本芥末蛋黃醬



中日混合,賣相不錯,味道方面我認為有點過鹹,口感有些糊口,而且可以再煎香啲。



主力攻陷鮑魚菜式之後開始食壽司:

鮑魚壽司


甜豉油鮑魚汁,原隻鮑魚仔,青瓜包着壽司飯,一口一件,集爽甜香軟於一身,合作無間。




其他壽司有點 fusion,味道豐富,玉子很滑。



其他食品方面,我最喜歡這裏有很多不同的魚,鹽燒鯖魚、煎魚、蒸魚、今晚的咖哩都是魚,正合我這個魚痴的口味。


甜點


最後少不了甜點,Churros 最有驚喜,炸功了得,香脆不硬,甜度適中。此外三層朱古力蛋糕,可可味濃郁,北海道牛奶布甸香滑。

你問我今晚最回味邊一款?當然是足料佛跳牆,其次就是啖啖鮑魚吃法的滿足感。

偶而放縱,未嘗不可,平日我少吃自助餐,鮑魚大哥,見係你咋!


人均消費: $484

嚐味日期: 20180507

評分
味道:3.5/5
環境:3.5/5
服務:3.5/5
衛生:3.5/5
抵食:3.5/5

餐廳資料
Bistro on the Mile
尖沙咀彌敦道50號金域假日酒店1
1/F, Holiday Inn Golden Mile, 50 Nathan Road, Tsim Sha Tsui
23151118

鮑魚海鮮自助餐價目 (晚上6時至晚上915)

星期日至四
成人HK$569
長者HK$455
小童HK$398

星期五至六
成人HK$639
長者HK$511
小童HK$447
 以上價目需另加一服務費


凡以任何銀行的白金或Signature信用卡簽帳自助餐,即可獲75折優惠。



別忘 like 我的 page, 感謝支持!

Facebook: IE食神俠侶

Openrice: IE食神俠侶

Instagram: gourmet_ivy




沒有留言:

張貼留言