2018年7月13日 星期五

任食壽司大拼搏 @ FUMI



如果平日去酒店食自助餐都是為了日本美食,周末不妨直接一點,去蘭桂坊的 Fumi 吃頓六道菜的日式午餐,當中壽司可以拼搏任食,一定可以飽到加零一!


走中高檔路線的 Fumi,環境舒適富氣氛,絕對不下於酒店,晚上光顧每人隨時過千,招牌高知縣四万十三川產鰻、北海道產帆立貝或金目鯛,平日散點每件賣$68,食6件已近回本,質素相同冇取巧,何況六道菜包括小食、串燒、天婦羅、壽司湯及甜點。




每位方才$450,啱食啱飲的話,相比酒店更着數!周末壽司任吃早午餐由11點半開始至下午兩點半,三個鐘時間充足。 



早鳥更有優惠,7月推廣仲送埋任飲項目A,日本啤酒、清酒少有的任飲,絕對又是回本位!


 唔知就話啫,知道當然即刻行動,班齊人馬,開心過週末!


開始的小吃已經令我們眼前一亮,怎麼昨晚睇波良伴竟然出現在面前!本以為是每人細細碟的自家煮物,出場卻是六碟的香口炸物。


我最喜歡兩款魚乾,芥末魷魚絲微辣刺激,魚皮花生、芥茉花生等我樣樣都鍾意,因為我飲清酒,佐酒極搭!



日前試過這款 大門x文.純米吟釀已經喜歡,今日又可以再回味,清甜易入口,以內藏冰塊的透明玻璃樽載著,慢慢喝冇相干,溫度得以保持。


麵鼓豆腐湯

這粒是絹豆腐嗎?極滑!不過太細粒了,我冇能力食出唔到夠唔夠豆腐香!


雜錦天婦羅


竟然有兩隻大蝦,真知我心意,另外三款有青椒、矮瓜及甜薯,薄薄的渣漿,不偏不倚不油膩,各自爽口香甜,非常對辦。


串燒四款



厚切牛舌吃起來鬆軟似牛肉,我最喜歡免治雞肉卷,肉香鬆軟味豐富,雞翼及香菇亦好好吃,燒得唔乾夠汁。


壽司放題




主角來了,12款壽司任點,生魚片的質素及份量與平日省點一樣,並無將貨就價,源用日本米飯,件件紥實,香軟味鮮美。


我最喜歡鰻魚,是高四萬十川產果然肉有彈性,與別不同,而帆立貝及左口等是次選。

如果意猶未盡,其實可以$48優惠價追加極上壽司,例如原價分別是$88$98的拖羅、海膽,就是宮崎牛肉西冷、鍋物都可以,只不過我們胃納有限,何況唔夠飲點咁着數。


最後一棵雪糕,甜美的完結。

愈想就愈覺得抵食,週末 brunch 轉轉口味,絕對可以考慮。

如果問我意見怎樣可以更完美,我建議串燒及天婦羅不妨可添加多一次,相信成本唔會貴好多,這樣地,有唔敢食太多生冷嘢的親友就可以放心同行了!


人均消費:$495

嚐味日期: 20180707

評分:
味道:4.0/5
環境:4.0/5
服務:4.0/5
衛生:4.0/5
抵食:4.0/5

餐廳資料:
中環德己立街30-32號加州大廈6
6/F, California Tower, 30-32 D'Aguilar Street, Central
23283302


別忘 like 我的 page, 感謝支持!

Facebook: IE食神俠侶
https://www.facebook.com/gourmetivy/

Openrice: IE食神俠侶
https://www.openrice.com/zh/gourmet/userdetail.htm?userid=113704

Instagram: gourmet_ivy






沒有留言:

張貼留言