2019年7月22日 星期一

新燙髮根手法可令蓬鬆效果更持久 @ La Coupe HK

打算改變髮型已經一段時間,朋友介紹之下來到 La Coupe HK,見到時尚環境及老闆的得獎獎狀信心大增,找了總監 Jack Chow 操刀。





長髮瀏海嘅我已經好多年,其實我個頭係好難攪嘅,因為頭髮幼及受生長方向所限,額上的頭髮點搞都係扁坦坦,電完幾奈就冧咗落嚟,我又唔係每朝得閒搞嘅人




La Coupe HK 咗最新的 root perm 燙髮根手法,可令蓬鬆效果保持得更持久,新髮型是左面分界,長髮至肩,大家請細心看看之前之後的分別,唔好以為小小變化,會令到整個人看起來精神好多




La Coupe 是名髮型設計師朱子修 Patrick Chu 開的,旗下的髮型師會用最新技術處理客人嘅頭髮,而我覺得最物有所值的,就係 Jack 用心及願意解釋我嘅問題,令我知道為什麼某些髮型適合或不適合我,唔係一句剪得好唔好睇咁簡單,我現在有咗個概念,我知道下次應該點樣做,再過幾個月我會來一次大變化!期待中!
仲有一樣學到嘅,就係原來游水沾了的氯氣是一般洗頭水洗不掉的,我要快快買返支可以洗氯氣嘅小頭水啦!


現在過了兩個星期,依然保持得好好,非常開心

沒有留言:

張貼留言